در نمایشگاه تبلیغات مسکو تکنولوژی ها و راهکارهای اصلی، مواد جدید و ایده های طراحی، طیف وسیع بازاریابی، خدمات روابط عمومی و سیستم های فروش موثر ارائه می شود. این نمایشگاه فرصت ایجاد ارتباطات تجارتی را فراهم می کند و آخرین تکنولوژی ها و دستاوردها را نشان می دهد. در سال گذشته ٢٠٥ شرکت از ٩ کشور مختلف در نمایشگاه تبلیغات مسکو با زیربنایی بالغ بر ۳٬۶۷۱ متر مربع، شرکت کردند. تعداد بازدیدکنندگان حرفهای در حدود ۹٬۶۰۵ نفر (٨١ درصد) بود در حالی که کل تعداد بازدیدکنندگان ۱۱٬۱۵۳ ثبت شد.