نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو، روسیه

Coffee Tea Cacao Russian Expo

جزئیات رویداد

  • شناسه رویداد:
    MSK425
  • نوع رویداد:
  • موضوع رویداد:
  • محل رویداد:
  • مدل رویداد:
    حضوری
  • محل برگزاری:
    Main Stage
  • تاریخ آغاز نمایشگاه:
    2024/04/17
  • تاریخ پایان نمایشگاه:
    2024/04/19
  • بازه برگزاری نمایشگاه (شمسی):
    از 1403/01/29 تا 1403/01/31

توضیحات رویداد

نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

دسترسی سریع

Coffee Tea Cacao Russian Expo

درباره نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو، روسیه (Coffee Tea Cacao Russian Expo)

نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو، روسیه (Coffee Tea Cacao Russian Expo) از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت چای، قهوه، شکلات و… در روسیه است که برای چندمین دوره متوالی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مسکو برگزار می‌شود‌.
نمایشگاه چای و قهوه مسکو روسیه تولید‌کنندگان تجهیزات تولید و بسته‌بندی چای، قهوه و شکلات، کشاورزان و صاحبان مزارع، تأمین‌کنندگان تجهیزات کافی‌شاپ و دستگاه‌های رست قهوه و سایر فعالان این حوزه را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا بتوانند در فضایی کاملاً حرفه‌ای و تخصصی به رقابت تجاری و ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند‌.
نمایشگاه شکلات و کاکائو مسکو روسیه میزبان حدود ۱۷۰ غرفه‌دار از سراسر جهان است‌. بیش از ۷۰۰۰ بازدیدکننده حرفه‌ای شامل: صاحبان کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها، باریستا‌ها، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان نیز از این نمایشگاه بازدید کرده و طبق آمار دوره‌های گذشته درصد بالایی از آن‌ها اقدام به خرید می‌کنند‌.
علت تعداد بالای بازدیدکنندگان نمایشگاه شیرینی‌جات مسکو روسیه را می‌توان تنوع و کیفیت بالای محصولات ارائه شده دانست‌. این موارد به بازدیدکنندگان امکان مقایسه میان طیف وسیعی از محصولات و انتخاب میان آن‌ها را می‌دهد‌.
حضور بیش از ۷۰۰۰ بازدیدکننده باعث شده تا این نمایشگاه فرصت بی‌نظیری برای شرکت‌هایی باشد که در پی نمایش توانایی‌ها و محصولاتشان هستند‌. چرا که می‌توانند آخرین و بهترین محصولاتشان را در فضایی تخصصی ارائه کنند.

از دیگر مزایای شرکت در این نمایشگاه می‌توان به مواردی همچون یافتن مشتریان و شرکای تجاری جدید، افزایش سود فروش، گسترش جغرافیای فروش و توسعه روابط بین‌المللی اشاره کرد. تمام این موارد باعث شده هر ساله تعداد زیادی از شرکت‌ها اقدام به رزرو غرفه در نمایشگاه جای و قهوه مسکو روسیه کنند و از مزایا آن بهره‌مند شوند.

بخش های نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو، روسیه (Coffee Tea Cacao Russian Expo)

  • تجهیزات و بسته‌بندی چای، قهوه، شکلات، کاکائو، شیرینی‌جات
  • چای و دانه‌های کاکائو
  • دستگاه‌های رست قهوه
  • تجهیزات کافه
  • انواع قهوه

حضور در نمایشگاه های بین المللی با اکسپوگراد

Attending International Exhibitions with Expograd

خدمات اکسپوگراد برای نمایشگاه Coffee Tea Cacao Russian Expo

تور نمایشگاهی نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

شما می‌توانید به تخصص و تجربه اکسپوگراد در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی دلگرم باشید و صفر تا صد هماهنگی‌های لازم برای بازدید از نمایشگاه‌های مورد نظرتان را به ما اکسپوگراد بسپارید. با خدمات تور بازدید نمایشگاهی اکسپوگراد در تمام فرآیندهای اخذ ویزا، تهیه بلیت رفت‌وبرگشت و ترانسفر درون کشور مقصد روی ما حساب کنید و با خیال راحت و دلگرم به یک پشتیبان مطمئن از سفر هدفمند خود لذت ببرید.

رزرو غرفه در نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

اگر قصد دارید در این نمایشگاه غرفه داشته باشید، همه کارها را به اکسپوگراد بسپارید. با توجه به قرارداد نمایندگی اکسپوگراد با این نمایشگاه، قیمت رزرو غرفه از طریق اکسپوگراد حتی کمتر از قیمت برگزارکننده‌ نمایشگاه است. دغدغه انتقال پول نداشته باشید. به راحتی و با عقد قرارداد با شرکت ما در ایران، به ریال پرداخت کنید. کلیه کارهای رزرو غرفه را به نمایندگی از طرف شما انجام می‌دهیم.

غرفه‌سازی در نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

تیم غرفه‌ سازی اکسپوگراد آمادگی دارد تا غرفه مد نظر شما را به کمترین هزینه طراحی و اجرا کند. به زبان فارسی و بدون دغدغه، انتظارات خود را بیان کنید، به شما مشورت می‌دهیم تا به‌صورت خلاقانه و در تراز دیگر شرکت‌کننده‌های نمایشگاه، غرفه‌ای در خور توجه داشته باشید.
در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، نیازی به حضور در نمایشگاه از قبل از شروع برگزاری نیست. تیم اکسپوگراد از قبل از برگزاری نمایشگاه، کلیه امور غرفه سازی را انجام داده و با گزارش تصویری در جریان کار قرار می‌گیرید. فقط چمدان ببندید، بقیه کارها با ما.

ارسال نماینده به نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در این نمایشگاه غرفه بگیرید یا به عنوان بازدیدکننده شرکت کنید، اکسپوگراد به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه، به این نمایشگاه یک نماینده محلی بفرستید. نیازی به سفر به روسیه و پرداخت هزینه‌های سفر نیست، نماینده‌ایی برای شما در نظر می‌گیریم تا به نمایندگی از شما از دیگر غرفه‌ها بازدید کند و اطلاعات تماس را گردآوری کرده و در اختیار شما بگذارد. در واقع بدون آن که به روسیه سفر کنید، از طریق یک نماینده، بروشور و کاتالوگ خود را ارایه کرده و محصولات و خدمات خود را پرزنت می‌کنید.

لیست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

اکسپوگراد می‌تواند لیستی از کلیه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را در اختیارتان بگذارد. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید به‌راحتی با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تماس بگیرید و خدمات و محصولت خود را معرفی کنید.

جلسه تجاری با شرکت‌کنندگان نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو

می‌خواهید با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جلسه بگذارید؟ کار را به اکسپوگراد بسپارید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با مشتریان بالقوه در زمینه کاری خود جلسه تجاری (B2B) حضوری یا آنلاین داشته باشید. کلیه هماهنگی‌ها با ما. اکسپوگراد دستیار و هماهنگ کننده شما در روسیه است.

ویدئو نمایشگاه

درباره پخش ویدیو نمایشگاه چای، قهوه، شکلات، کاکائو و شیرینی جات مسکو، روسیه