نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو، روسیه

ExpoElectronica

جزئیات رویداد

  • شناسه رویداد:
    MSK282
  • نوع رویداد:
  • موضوع رویداد:
  • محل رویداد:
  • مدل رویداد:
    حضوری
  • محل برگزاری:
    Crocus Expo
  • تاریخ آغاز نمایشگاه:
    2024/04/16
  • تاریخ پایان نمایشگاه:
    2024/04/18
  • بازه برگزاری نمایشگاه (شمسی):
    از 1403/01/28 تا 1403/01/30

توضیحات رویداد

نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

دسترسی سریع

ExpoElectronica

درباره نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو، روسیه (ExpoElectronica)

نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو، روسیه (ExpoElectronica) بیش از ۲۵ سال است که بستری مناسب برای تعامل مستقیم نمایندگان شرکت‌های صنعت الکترونیک بوده و بزرگترین نمایشگاه صنعت الکترونیک روسیه از نظر تعداد شرکت‌کننده و بازدیدکننده است.
تعداد ۴۰۰ شرکت از بیش از ۲۰ کشور جهان در نمایشگاه صنایع الکترونیک مسکو روسیه شرکت کرده و جدیدترین و بهترین محصولات خود را ارائه خواهند کرد‌. همچنین پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱ هزار متخصص از مناطق مختلف روسیه و کشور‌های دور و نزدیک در این نمایشگاه شرکت کنند.
در سال ۲۰۰۵ نمایشگاه الکترونیک مسکو روسیه نشان اتحادیه نمایشگاه‌های روسیه (RUEF) و نشان انجمن جهانی صنعت نمایشگاه (UFI) را دریافت کرد که کیفیت بالای این رویداد را تضمین می‌کند.
هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه صنایع الکترونیک روسیه ارائه آخرین و جدیدترین پیشرفت‌ها، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های صنایع الکترونیک است که به توسعه دانش فنی شرکت‌کنندگان و پیشرفت صنعت الکترونیک کمک شایانی می‌کند.
از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به مواردی همچون توسعه روابط بین‌المللی شرکت‌کنندگان، ایجاد فضایی تخصصی و حرفه‌ای برای فعالان صنعت الکترونیک، کمک به یافتن مشتریان و شرکای تجاری جدید و کمک به افزایش فروش آنان اشاره کرد.

نمایشگاه صنایع الکترونیک روسیه همچنین فرصت مناسبی برای شرکت‌های تازه تأسیسی است که به دنبال پیشرفت و دیده شدن برندشان در بازار‌های بین‌المللی هستند.

بخش های نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو، روسیه (ExpoElectronica)

  • قطعات و فناوری سیستم‌های امنیتی یکپارچه
  • قطعات و دستگاه‌های نیمه‌هادی
  • بردهای مدار چاپی
  • سنسورها و کنترل‌ها
  • میکرو سیستم و نانو سیستم‌ها
  • اجزای الکترومکانیکی و فناوری اتصال
  • سیستم‌های اتوماسیون
  • سیستم‌های میکروالکترومکانیکی
  • تراشه
  • نرم‌افزار و خدمات
  • قطعات بی‌سیم

حضور در نمایشگاه های بین المللی با اکسپوگراد

Attending International Exhibitions with Expograd

خدمات اکسپوگراد برای نمایشگاه ExpoElectronica

تور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

شما می‌توانید به تخصص و تجربه اکسپوگراد در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی دلگرم باشید و صفر تا صد هماهنگی‌های لازم برای بازدید از نمایشگاه‌های مورد نظرتان را به ما اکسپوگراد بسپارید. با خدمات تور بازدید نمایشگاهی اکسپوگراد در تمام فرآیندهای اخذ ویزا، تهیه بلیت رفت‌وبرگشت و ترانسفر درون کشور مقصد روی ما حساب کنید و با خیال راحت و دلگرم به یک پشتیبان مطمئن از سفر هدفمند خود لذت ببرید.

رزرو غرفه در نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

اگر قصد دارید در این نمایشگاه غرفه داشته باشید، همه کارها را به اکسپوگراد بسپارید. با توجه به قرارداد نمایندگی اکسپوگراد با این نمایشگاه، قیمت رزرو غرفه از طریق اکسپوگراد حتی کمتر از قیمت برگزارکننده‌ نمایشگاه است. دغدغه انتقال پول نداشته باشید. به راحتی و با عقد قرارداد با شرکت ما در ایران، به ریال پرداخت کنید. کلیه کارهای رزرو غرفه را به نمایندگی از طرف شما انجام می‌دهیم.

غرفه‌سازی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

تیم غرفه‌ سازی اکسپوگراد آمادگی دارد تا غرفه مد نظر شما را به کمترین هزینه طراحی و اجرا کند. به زبان فارسی و بدون دغدغه، انتظارات خود را بیان کنید، به شما مشورت می‌دهیم تا به‌صورت خلاقانه و در تراز دیگر شرکت‌کننده‌های نمایشگاه، غرفه‌ای در خور توجه داشته باشید.
در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، نیازی به حضور در نمایشگاه از قبل از شروع برگزاری نیست. تیم اکسپوگراد از قبل از برگزاری نمایشگاه، کلیه امور غرفه سازی را انجام داده و با گزارش تصویری در جریان کار قرار می‌گیرید. فقط چمدان ببندید، بقیه کارها با ما.

ارسال نماینده به نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در این نمایشگاه غرفه بگیرید یا به عنوان بازدیدکننده شرکت کنید، اکسپوگراد به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه، به این نمایشگاه یک نماینده محلی بفرستید. نیازی به سفر به روسیه و پرداخت هزینه‌های سفر نیست، نماینده‌ایی برای شما در نظر می‌گیریم تا به نمایندگی از شما از دیگر غرفه‌ها بازدید کند و اطلاعات تماس را گردآوری کرده و در اختیار شما بگذارد. در واقع بدون آن که به روسیه سفر کنید، از طریق یک نماینده، بروشور و کاتالوگ خود را ارایه کرده و محصولات و خدمات خود را پرزنت می‌کنید.

لیست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

اکسپوگراد می‌تواند لیستی از کلیه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را در اختیارتان بگذارد. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید به‌راحتی با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تماس بگیرید و خدمات و محصولت خود را معرفی کنید.

جلسه تجاری با شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو

می‌خواهید با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جلسه بگذارید؟ کار را به اکسپوگراد بسپارید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با مشتریان بالقوه در زمینه کاری خود جلسه تجاری (B2B) حضوری یا آنلاین داشته باشید. کلیه هماهنگی‌ها با ما. اکسپوگراد دستیار و هماهنگ کننده شما در روسیه است.

ویدئو نمایشگاه

درباره پخش ویدیو نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک مسکو، روسیه