نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ، روسیه

InterStroyExpo

جزئیات رویداد

  • شناسه رویداد:
    SPB136
  • نوع رویداد:
  • موضوع رویداد:
  • محل رویداد:
  • مدل رویداد:
    حضوری
  • محل برگزاری:
    Expoforum
  • تاریخ آغاز نمایشگاه:
    2024/04/16
  • تاریخ پایان نمایشگاه:
    2024/04/18
  • بازه برگزاری نمایشگاه (شمسی):
    از 1403/01/28 تا 1403/01/30

توضیحات رویداد

نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

دسترسی سریع

ProdExpo

درباره نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ، روسیه (InterStroyExpo)

نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ، روسیه (InterStroyExpo) بزرگترین نمایشگاه مربوط به مصالح ساختمانی در منطقه غرب روسیه است که محصولاتی را برای تأمین مواد اولیه شرکت‌های ساختمانی و فروش از طریق تجارت عمده و خرده‌فروشی ارائه می‌دهد.
نمایشگاه مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی سنت پترزبورگ به بازدیدکنندگان امکان ارتباط سریع و مؤثر با تأمین‌کنندگان مصالح ساختمانی را می‌دهد‌. همین مسأله در کنار تنوع و کیفیت بالای محصولات ارائه شده تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب این نمایشگاه می‌کند‌. از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توان به نمایندگان شرکت‌های ساختمانی، شرکت‌های معماری، استودیو‌های طراحی، شرکت‌های بازرگانی، تأسیسات و مؤسسات شهری و‌… اشاره کرد.
تعداد بالای بازدیدکنندگان که همگی از مخاطبان اصلی بازار مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی هستند نمایشگاه تجهیزات مهندسی سنت پترزبورگ را به فرصتی بی‌بدیل برای ارائه توانایی‌ها و درخشیدن نام تجاری شرکت‌کنندگان تبدیل می‌کند.
از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه مصالح ساختمانی روسیه می‌توان به ارائه آخرین یافته‌ها، پژوهش‌ها، محصولات، نوآوری‌ها و یافته‌های صنعت مصالح ساختمانی اشاره کرد که گسترش و ارتقای دانش فنی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان را به دنبال دارد.

با توجه به تمامی نکات ذکر شده نمایشگاه تجهیزات مهندسی روسیه را می‌توان فرصتی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی دانست که قصد گسترش جغرافیای فروش و روابط بین‌الملل، افزایش فروش، عقد قرارداد‌های تجاری پر سود و‌… دانست که به پیشرفت شرکت‌های فعال در زمینه مصالح ساختمانی کمک شایانی می‌کند.

بخش های نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ، روسیه (InterStroyExpo)

  • مصالح و مواد ساختمانی
  • نماهای عایق
  • مواد تزئینی
  • سازه‌های فلزی
  • آسانسور
  • تهویه، گرمایش، تامین آب
  • روشنایی و مهندسی برق
  • حفاظت در مقابل آتش
  • مرمت

حضور در نمایشگاه های بین المللی با اکسپوگراد

Attending International Exhibitions with Expograd

خدمات اکسپوگراد برای نمایشگاه InterStroyExpo

تور نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

شما می‌توانید به تخصص و تجربه اکسپوگراد در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی دلگرم باشید و صفر تا صد هماهنگی‌های لازم برای بازدید از نمایشگاه‌های مورد نظرتان را به ما اکسپوگراد بسپارید. با خدمات تور بازدید نمایشگاهی اکسپوگراد در تمام فرآیندهای اخذ ویزا، تهیه بلیت رفت‌وبرگشت و ترانسفر درون کشور مقصد روی ما حساب کنید و با خیال راحت و دلگرم به یک پشتیبان مطمئن از سفر هدفمند خود لذت ببرید.

رزرو غرفه در نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

اگر قصد دارید در این نمایشگاه غرفه داشته باشید، همه کارها را به اکسپوگراد بسپارید. با توجه به قرارداد نمایندگی اکسپوگراد با این نمایشگاه، قیمت رزرو غرفه از طریق اکسپوگراد حتی کمتر از قیمت برگزارکننده‌ نمایشگاه است. دغدغه انتقال پول نداشته باشید. به راحتی و با عقد قرارداد با شرکت ما در ایران، به ریال پرداخت کنید. کلیه کارهای رزرو غرفه را به نمایندگی از طرف شما انجام می‌دهیم.

غرفه‌سازی در نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

تیم غرفه‌ سازی اکسپوگراد آمادگی دارد تا غرفه مد نظر شما را به کمترین هزینه طراحی و اجرا کند. به زبان فارسی و بدون دغدغه، انتظارات خود را بیان کنید، به شما مشورت می‌دهیم تا به‌صورت خلاقانه و در تراز دیگر شرکت‌کننده‌های نمایشگاه، غرفه‌ای در خور توجه داشته باشید.
در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، نیازی به حضور در نمایشگاه از قبل از شروع برگزاری نیست. تیم اکسپوگراد از قبل از برگزاری نمایشگاه، کلیه امور غرفه سازی را انجام داده و با گزارش تصویری در جریان کار قرار می‌گیرید. فقط چمدان ببندید، بقیه کارها با ما.

ارسال نماینده به نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در این نمایشگاه غرفه بگیرید یا به عنوان بازدیدکننده شرکت کنید، اکسپوگراد به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه، به این نمایشگاه یک نماینده محلی بفرستید. نیازی به سفر به روسیه و پرداخت هزینه‌های سفر نیست، نماینده‌ایی برای شما در نظر می‌گیریم تا به نمایندگی از شما از دیگر غرفه‌ها بازدید کند و اطلاعات تماس را گردآوری کرده و در اختیار شما بگذارد. در واقع بدون آن که به روسیه سفر کنید، از طریق یک نماینده، بروشور و کاتالوگ خود را ارایه کرده و محصولات و خدمات خود را پرزنت می‌کنید.

لیست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

اکسپوگراد می‌تواند لیستی از کلیه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را در اختیارتان بگذارد. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید به‌راحتی با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تماس بگیرید و خدمات و محصولت خود را معرفی کنید.

جلسه تجاری با شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی و تجهیزات مهندسی، سنت پترزبورگ

می‌خواهید با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جلسه بگذارید؟ کار را به اکسپوگراد بسپارید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با مشتریان بالقوه در زمینه کاری خود جلسه تجاری (B2B) حضوری یا آنلاین داشته باشید. کلیه هماهنگی‌ها با ما. اکسپوگراد دستیار و هماهنگ کننده شما در روسیه است.