نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو، روسیه

Moscow Garden Show

جزئیات رویداد

  • شناسه رویداد:
    MSK274
  • نوع رویداد:
  • موضوع رویداد:
  • محل رویداد:
  • مدل رویداد:
    حضوری
  • محل برگزاری:
    Crocus Expo
  • تاریخ آغاز نمایشگاه:
    2024/03/28
  • تاریخ پایان نمایشگاه:
    2024/03/31
  • بازه برگزاری نمایشگاه (شمسی):
    از 1403/01/09 تا 1403/01/12

توضیحات رویداد

نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

دسترسی سریع

Moscow Garden Show

درباره نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو، روسیه (Moscow Garden Show)

نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو روسیه از مهم‌ترین رویداد‌های عرصه تجهیزات باغبانی و دکوراسیون است که هر ساله در مرکز نمایشگاه‌های مسکو برگزار شده و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه می‌شود.
شرکت‌های برجسته، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان حوزه تجهیزات باغبانی، گل، دکور و‌… در نمایشگاه خانه و باغ مسکو گرد هم می‌آیند تا بتوانند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و محصولاتشان را در فضایی تخصصی ارائه کنند.
علت استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه خانه و باغ روسیه را می‌توان کیفیت بالای محصولات ارائه شده و در بر گرفتن طیف وسیعی از محصولات و خدمات دانست که بسیاری از نیاز‌های بازدیدکنندگان را پوشش می‌دهد‌.
از اهداف برگزاری نمایشگاه خانه و باغ روسیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ایجاد فضایی تخصصی برای ارائه آخرین محصولات و فناوری‌های مربوطه و ارتقای دانش فنی شرکت‌کنندگان
  • کمک به یافتن مشتریان و شرکای تجاری جدید
  • کمک به افزایش فروش و انعقاد قرارداد‌های تجاری پرسود

با توجه به فضای تخصصی و تعداد زیاد بازدیدکنندگان که عده کثیر آن‌ها مخاطب تخصصی بازار هستند شرکت در نمایشگاه خانه و باغ مسکو کمک شایانی به شرکت‌هایی می‌کند که به دنبال پیشرفت، گسترش روابط بین‌المللی و گسترش جغرافیای فروش هستند‌. این نمایشگاه همچنین فرصت مناسبی برای دیده شدن شرکت‌های تازه تأسیس در رویداد‌های بین‌المللی است.

بخش های نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو، روسیه (Moscow Garden Show)

  • تجهیزات باغبانی
  • طراحی آبی
  • گل و دکور
  • باربیکیو وگریل

حضور در نمایشگاه های بین المللی با اکسپوگراد

Attending International Exhibitions with Expograd

خدمات اکسپوگراد برای نمایشگاه Moscow Garden Show

تور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

شما می‌توانید به تخصص و تجربه اکسپوگراد در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی دلگرم باشید و صفر تا صد هماهنگی‌های لازم برای بازدید از نمایشگاه‌های مورد نظرتان را به ما اکسپوگراد بسپارید. با خدمات تور بازدید نمایشگاهی اکسپوگراد در تمام فرآیندهای اخذ ویزا، تهیه بلیت رفت‌وبرگشت و ترانسفر درون کشور مقصد روی ما حساب کنید و با خیال راحت و دلگرم به یک پشتیبان مطمئن از سفر هدفمند خود لذت ببرید.

رزرو غرفه در نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

اگر قصد دارید در این نمایشگاه غرفه داشته باشید، همه کارها را به اکسپوگراد بسپارید. با توجه به قرارداد نمایندگی اکسپوگراد با این نمایشگاه، قیمت رزرو غرفه از طریق اکسپوگراد حتی کمتر از قیمت برگزارکننده‌ نمایشگاه است. دغدغه انتقال پول نداشته باشید. به راحتی و با عقد قرارداد با شرکت ما در ایران، به ریال پرداخت کنید. کلیه کارهای رزرو غرفه را به نمایندگی از طرف شما انجام می‌دهیم.

غرفه‌سازی در نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

تیم غرفه‌ سازی اکسپوگراد آمادگی دارد تا غرفه مد نظر شما را به کمترین هزینه طراحی و اجرا کند. به زبان فارسی و بدون دغدغه، انتظارات خود را بیان کنید، به شما مشورت می‌دهیم تا به‌صورت خلاقانه و در تراز دیگر شرکت‌کننده‌های نمایشگاه، غرفه‌ای در خور توجه داشته باشید.
در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، نیازی به حضور در نمایشگاه از قبل از شروع برگزاری نیست. تیم اکسپوگراد از قبل از برگزاری نمایشگاه، کلیه امور غرفه سازی را انجام داده و با گزارش تصویری در جریان کار قرار می‌گیرید. فقط چمدان ببندید، بقیه کارها با ما.

ارسال نماینده به نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در این نمایشگاه غرفه بگیرید یا به عنوان بازدیدکننده شرکت کنید، اکسپوگراد به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه، به این نمایشگاه یک نماینده محلی بفرستید. نیازی به سفر به روسیه و پرداخت هزینه‌های سفر نیست، نماینده‌ایی برای شما در نظر می‌گیریم تا به نمایندگی از شما از دیگر غرفه‌ها بازدید کند و اطلاعات تماس را گردآوری کرده و در اختیار شما بگذارد. در واقع بدون آن که به روسیه سفر کنید، از طریق یک نماینده، بروشور و کاتالوگ خود را ارایه کرده و محصولات و خدمات خود را پرزنت می‌کنید.

لیست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

اکسپوگراد می‌تواند لیستی از کلیه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را در اختیارتان بگذارد. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید به‌راحتی با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تماس بگیرید و خدمات و محصولت خود را معرفی کنید.

جلسه تجاری با شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی خانه و باغ مسکو

می‌خواهید با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جلسه بگذارید؟ کار را به اکسپوگراد بسپارید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با مشتریان بالقوه در زمینه کاری خود جلسه تجاری (B2B) حضوری یا آنلاین داشته باشید. کلیه هماهنگی‌ها با ما. اکسپوگراد دستیار و هماهنگ کننده شما در روسیه است.